INT3TREE HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +60102559481


INT3TREE HARGA MURAH BORONG ORIGINAL
SUPPLIMENT MINDA TERBAIK UNTUK ANAK-ANAK

PENGEDAR/AGEN/STOKIS / DROPSHIP
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online



Apakah Int3tree Dan Kenapa Untuk Anak Pintar?

Int3tree adalah produk suplement minda yang pertama didunia yang didatangkan dalam bentuk sachet dimana ianya berasaskan serbuk coklat gelap (dark chocolate). 
Serbuk coklat tersebut telah di import khas dari Europe dan telah menerima 3 anugerah iaitu Europe Award Quality, Super Brand Health Asia Pasific dan Top Golden Product Asia Pasific.

Produk ini dinamakan Int3tree kerana mempunyai maksud yang tertentu pada setiap huruf dan perkataan selaras dengan kesesuaian produk ini untuk membantu para ibu bapa dalam mendidik anak mereka menjadi lebih pintar dan mempunyai otak yang cerdas semasa proses pembesaran mereka.

Suplement Int3tree dihasilkan khusus untuk emosi, minda dan daya tahan tubuh badan dengan menggunakan bahan-bahan istimewa yang terpilih. 




Int.
※ Intelligent
※ Intelektual
※ Inside
3.
※ Emosi
※ Spiritual
※ IQ
Tree.
※ Tree atau pokok digunakan sebagai simbol untuk menggambarkan bahawa setiap ibu bapa merupakan sebatang pokok dimana tempat anak-anak boleh berlindung, bergayut dan mengutip hasil buah untuk kegunaan masa hadapan mereka.
Jadi, gabungan ketiga-tiga memberikan maksud yang mendalam dalam produk yang terbaik ini.


ISI KANDUNGAN / BAHAN-BAHAN YANG TERDAPAT DI DALAM INT3TREE

Gabungan bahan-bahan terhebat yang diimport dari luar negara ini dapat membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh anak-anak yang sedang membesar.


Coklat Gelap ( Dark Chocolate)
Coklat gelap adalah coklat yang mengandungi antioksidan yang tinggi berbanding coklat yang lain. Antioksidan berfungsi sebagai anti kanser yang boleh menurunkan tekanan darah, menurunkan tahap kolestrol untuk membantu mengurangakn risiko penyakit jantung serta membina mood yang baik.


Omega 3
Omega 3 mengandungi zat-zat penting bagi pertumbuhan dan perkembangan sel-sel otak, organ penglihatan, memelihara jantung, memelihara jantung serta sebagai ubat migrain yang berkesan. Omega 3 bukan sahaja diperlukan untuk anak-anak, malah orang dewasa juga memerlukan omega 3 untuk tujuan kesihatan dan kecantikan.


Lutien
Lutein merupakan zat makanan yang diperlukan untuk memelihara kesihatan mata daripada penglihatan yang kabur akibat faktor usia. Selain itu, lutein berfungsi untuk melindungi mata daripada cahaya matahari yang kuat serta mencegah berlaku katarak mata dan menguatkan retina mata.


Susu Skim
Int3tree menggunakan kolustrum susu bagi membantu menguatkan gigi dan tulang. Tambahan lagi, kolustrum dapat mengawal berat badan dan mengurangkan kadar kolestrol kerana ianya tanpa lemak. Ia juga memberikan protein yang tinggi untuk proses pembesaran anak-anak lebih sihat.


Dextrose
Dextrose pula adalah sejenis gula tambahan yang lebih dikenali dengan nama glukosa dimana ia diperolehi daripada kanji. Dextrose berperanan untuk memelihara sel-sel dalam badan, mencergaskan otak dan membantu meningkatkan penyerapan nutrisi dalam tubuh badan.


Pudina
Daun pudina mempunyai aroma yang cukup harum dan segar. Selain digunakan untuk tujuan masakan, pudina juga mempunyai manfaatnya yang tersendiri dalam merawat lelah dan batuk. Pudina juga berfungsi untuk melegakan otot perut, membantu penghadaman, mencegah demam dan mengatasi masalah masuk angin.



KELEBIHAN / KEBAIKAN / MANFAAT SUPLEMENT INT3TREE UNTUK ANAK PINTAR DAN OTAK CERDAS

1. Kesan Seawal 3-5 hari
Perubahan positif anak-anak biasanya akan dapat dilihat selepas 3-5 hari bergantung kepada individu tersebut. Kadang kala mengambil masa sehingga seminggu atau sebulan. Untuk kesan yang lebih cepat, pastikan anda menggalakan anak anda untuk minum air kosong dengan lebih kerap daripada kebiasaan.


2. Selamat Untuk Kanak-Kanak
Int3tree bukan sejenis ubat kerana ianya adalah suplement yang diklasifikasi kan sebagai makanan. Int3tree tidak mengandungi sebarang bahan kimia kerana ianya adalah untuk anak-anak dan berada di bawah kawalan KKM. Jadi, Int3tree selamat untuk diambil oleh anak-anak anda sebagai makanan tambahan.


3. Sesuai Untuk Semua Peringkat Usia
Int3tree diformulasikan untuk anak-anak seawal usia 3 tahun sehingga menjangkau usia 22 tahun atau lebih daripada itu. Suplement Int3tree mampu untuk meningkatkan fokus anak anda dalam pembelajaran, tingkatkan fokus ketika anda menegur serta membentuk akhlak mereka menjadi anak yang baik.


4. Menstabilkan Emosi
Dengan mengamalkan int3tree setiap hari dapat menstabilkan serta memperbaiki emosi anak anda menjadikan aktiviti harian lebih ceria, gembira dan anak anda lebih mendengar kata. Secara tidak lansung akan membuatkan anak anda lebih berani untuk tampil ke depan tanpa rasa gugup serta lebih bersemangat untuk belajar.


5. Mencergaskan fizikal dan Bertenaga
Anak-anak akan rasa lebih bertenaga dengan pengambilan int3tree setiap hari. Tiada lagi masalah anak-anak mengantuk di sekolah atau malas ke sekolah kerana kepenatan dan tidak bermaya menghadapi sesi persekolahan yang panjang setiap hari. Malah anak anda masih bertenaga sehingga ke petang.


6. Minda Menjadi Cerdas
Sekiranya anak anda mempunyai tenaga yang cukup, secara tidak lansung ia dapat membantu mencerdaskan minda. Jadi, anak anda akan lebih fokus terhadap pembelajaran dan mudah faham setiap apa yang dipelajari. Ini dapat memberikan prestasi akademik yang lebih baik di masa akan datang.


7. Mudah Diamalkan
Pengambilan sekali sehari pada waktu pagi sudah memadai dengan cara mengoyakkan sachet dan letakkan suplement int3tree di bawah lidah anak anda. Dengan menggunakan teknologi nano, saiz molekul halus dapat diserap terus oleh kapilari darah dan dibawa terus ke seluruh dalam badan.

Suplement int3tree ini mempunyai banyak kelebihannya kerana manfaat setiap kandungannya yang pelbagai fungsi menjadikan produk ini sangat istimewa untuk proses pembesaran anak anda dan sebagai satu ikhtiar juga bagi membantu masalah-masalah berikut :

√ Anak yang seringkali tidak aktif / lemah / kurang tenaga.
√ Makan supplement tetapi tidak kurang berkesan kerana metobolisma anak kurang daya penyerapan nutisi dan ini sangat bahaya untuk organ dalaman mereka.
√ Anak-anak yang memiliki kulit yang sensitif seperti merah, ruam, luka yang berpunca dari darah yang kotor.
√ Masalah jantung.
√ Migraine.
√ Darah tinggi.
√ Sakit kepala.
√ Mata sering menjadi merah.
√ Mata kelihatan letih dan tidak bertenaga atau rabun.
√ Tekanan yang menyebabkan anak selalu marah.
√ Masalah pembuluh darah tersumbat.
√ Sawan.
√ Masalah ketidakselesaan ketika haid.
√ Asma.
√ Eczema.
√ Radang sendi.
√ Sakit perut.
√ Cirit birit.
√ Elergik.
√ Diabetis.
√ Murung.
√ Masalah pada pernafasan.
√ Selesema dan batuk berpanjangan.
√ Kulit tidak sekata.
√ Mengawal berat badan.
√ Masalah pada gigi.
√ Lembab dalam pelajaran.
√ Antioksidan.
√ Detox darah dari logam dan racun berbahaya.
√ Anti kanser.
√ Masalah kekurangan zat besi.
√ Masalah pembuangan / sembelit.
√ Katarak atau masalah rabun
√ Sakit perut.
√ Gastrik.
√ Masalah usus.
√ Selalu muntah dan loya.
√ Luka yang lambat sembuh.
√ Mencegah dan merawat demam dan meransang keluar peluh.
√ Anak degil dan selalu meradang.
√ Tonsil.

Testimoni Int3tree Untuk Anak Pintar dan Otak Cerdas

Sejak produk Int3tree diperkenalkan di pasaran, ia telah mempunyai testimoni yang begitu banyak dan ramai pengguna memberikan maklum balas yang positif sehinggakan produk ini telah berjaya mendapat perhatian media akibat daripada kejayaan anak-anak yang mendapat keputusan cemerlang.






Dapatkan Produk Int3tree Untuk Anak Pintar dan Otak Cerdas Sekarang!!!
Produk Int3tree adalah sebagai satu ikhtiar anda dalam proses mendidik anak anda menjadi seorang yang berguna kelak. Berikan yang terbaik untuk mereka supaya mereka menjadi anak yang dengar kata, bijak, lebih fokus pada pelajaran, cergas dan sentiasa bersemangat. Tambahan lagi produk ni boleh juga digunakan untuk beberapa penyakit yang lain. Dapatkan sekarang untuk anda!!!



*Disclaimer: Kesan terhadap lain-lain individu mungkin berbeza, kesan yang dipaparkan adalah berdasarkan testimoni daripada pengguna sedia ada*

 Terus WhattSap kami cepat-cepat untuk dapatkan INT3TREE anda!
Kami tidak bertanggungjawab atas produk tiruan yang dibeli dengan harga jauh lebih murah..

 INT3TREE
 KAMI ADALAH 100% ORIGINAL

PERMINTAAN TINGGI
LAKU KERAS SETIAP HARI!!!

100% ORIGINAL 

Yg nak join TEAM DROPSHIP TELEGRAM LIEAYA BEAUTY tekan jer terus link ni 👉 DROPSHIP LIEAYA BEAUTY

Whatsapp / WECHAT ke +60102559481

Untuk WhattSapp Link Klik terus ➡+60102559481

Whatsapp / WECHAT ke +60102559481


PENGHANTARAN:- 


Barang terima dalam masa 
2 @ 3 Hari - Semenanjung 
3 @ 4 Hari - Sabah / Sarawak dalam waktu bekerja 

WhattSap / WeCHAT / Telegram ke +60102559481

Untuk WhattSapp Link Klik terus ➡+60102559481

Terima kasih kerana memilih berurusan dengan kami!! 🌷🌷😉

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

VITA MILK BOOSTER AWANESS HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +6010255481

BEAUTYWISE REJUVENATING HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +50102559481

BRILLIANT SKINCARE HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +60102559481