SNAIL WHITE CREAM ORIGINAL by NAMU


Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang produk yang baru daripada rangkaian penjagaan kulit SNAILWHITE! Memang Awesome UOLLSS!!! Bagi mereka yang telah mencuba pasti puas hati & suka bagaimana SNAILWHITE krim muka telah memberi manfaat kepada kita...Jom kita teroka dunia baru untuk wajah kita....



SNAILWHITE produk asal dari Thailand dan salah satu krim kecantikan wajah TERBAIK yg dihasilkan oleh sejenis siput ni la dia 'SNAILWHITE' by Namu from Thailand!
Ia mula popular di negara-negara seperti Hong Kong, USA, Sweden, Australia, Macau dan banyak lagi & sekarang di MALAYSIA!
SNAILWHITE BY NAMU – 50ML
The 5 Rs'
- Regenerate
- Recovery
- Repairing
- Restore
- Renew
✔ Certified by TFDA, GMP!
✔ 100% Authentic

ORDER
Whasap/Wechat/Text 010-2559481

EMAIL: amelia.amy91@yahoo.com

FOLLOW @ INSTAGRAM: CHIENTANINIE_SPA

RETAIL & WHOLESALE

** DROPSHIP ARE MOST WELCOME **

P/s: Snail cream yg saya jual 100% original by NAMU serta berkualiti & bukan GRED AAA from China yg mana harga teramat jauh bezanya.... 


SNAIL WHITE by Namu
Dengan krim yang mengandungi lendir siput kaya dengan kolagen yang paling hampir sama dengan kulit manusia. Bertindak dalam pemulihan kulit wajah, anti penuaan , melindungi kulit daripada faktor-faktor persekitaran seperti sinar UV & pencemaran, menambahkan keanjalan kulit & mengelakan kehilangan ketegangan kulit

SNAIL WHITE dihasilkan hebat seribu didalam satu. Krim yang berbeza seperti yang lain. Ekstrak seperti ekstrak kepekatan lendir siput perbuatan Korea mengaktifkan semula sel-sel kulit merosot dengan pantas, ekstrak lavender membantu mengurangkan kedutan dan pemukaan liang roma, asid Hyaluronic Nick membantu mengekalkan kelembapan dan air pada kulit. Petikan dari Ibiza Murfreesboro untuk Pencegahan kerengsaan kulit Dan ekstrak Centella (Centella asiatica) untuk mengurangkan keradangan dan memulihkan kulit jerawat yang jelas agar kulit kelihatan licin dan sihat sentiasa.

Produk telah disahkan oleh FDA & ia adalah selamat serta memastikan kualiti produk yang baik juga sudah tentu harga yang berpatutan untuk semua pelanggan.




SNAIL WHITE CREAM:

amat sesuai untuk semua jenis kulit lelaki & wanita.
  • Kulit kering 
  • Masalah penuaan kedutan kulit, kemerahan dan parut jerawat.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit, Kulit sensitif,kulit terbakar, kegatalan dari matahari, habuk dan asap.
  • Mereka yang ingin kulit yang benar-benar sihat.
  • Mereka yang mahu krim yang benar-benar berkesan sehinggakan rasa berkualiti dari penggunaan yang pertama.






Apa yang best snail ni apply sahaja di kulit anda akan rasai perbezaan nya.Kulit lebih soft sangat gebuuuuu, cerah paling penting whitehead and blackhead clear, muka semulajadi cerah sekata. Kandungan semulajadi krim ni menjadikan kulit yang kusam cerah dan berseri . Amat sesuai sangat untuk sesiapa mempunyai kulit yang sensitif .Bukan sahaja untuk kulit sensitif malahan sesuai untuk semua jenis kulit. Bagi yang ingin mendapatkan kulit yang cantik dan puas hati cubalah snail white krim kerana kesan nya memang superbb.






Ni dia picture #snailcream yg sy jual ye... 100% ori by namu. Kotak snail ni pun dh beso tapak tangan sy..so.. harga mmg beso cm tapak tangan jugak.. hahahah.. tp result mmg best klau pkai.. meh la sape2 yg ade masalah kt wajah tu boleh guna#snailwhite ni.. insha allah puas hati. 


SNAIL WHITE CREAM: amat sesuai untuk semua jenis kulit lelaki & wanita. Kulit kering Masalah penuaan kedutan kulit, kemerahan dan parut jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit, Kulit sensitif,kulit terbakar, kegatalan dari matahari, habuk dan asap. Mereka yang ingin kulit yang benar-benar sihat. Mereka yang mahu krim yang benar-benar berkesan sehinggakan rasa berkualiti dari penggunaan yang pertama.

*************************************
ORDER
Whasap/Wechat/Text 010-2559481

EMAIL: amelia.amy91@yahoo.com

FOLLOW @ INSTAGRAM: CHIENTANINIE_SPA

RETAIL & WHOLESALE
** DROPSHIP ARE MOST WELCOME **



TESTIMONI SNAIL WHITE CREAM






Antara order dari customer.... Alhamdulillah brg selamat diterima
Thanks darll for your support..

*************************************************

ORDER
Whasap/Wechat/Text 010-2559481

EMAIL: amelia.amy91@yahoo.com

FOLLOW @ INSTAGRAM: CHIENTANINIE_SPA

RETAIL & WHOLESALE
** DROPSHIP ARE MOST WELCOME **




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

VITA MILK BOOSTER AWANESS HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +6010255481

BEAUTYWISE REJUVENATING HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +50102559481

BRILLIANT SKINCARE HARGA MURAH BORONG ORIGINAL +60102559481